elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 29 september 2014

- DEBORAH EYECOLOR STICK

Av Elin - 29 september 2014 11:01




Jag satt inne på internet igår kväll och letade efter nytt smink när jag stötte på dessa produkter. Deborah Eyecolor Stick är en ögonskugga i penn-form. Konsistensen ska tydligen vara mjuk och krämig och den ska vara lätt att applicera. Är det någon av er som har testat dessa? Jag är nämligen sjukt sugen på att göra det! Om du har testat den, vad tyckte du? Höll den hela dagen? Är den verkligen lätt att applicera osv?
 
 
 
 
Ni hittar i alla fall produkterna HÄR om ni är sugna på att köpa.
 
 
 
 
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Skapa flashcards